NYMODERNISM

Blogg om vetenskap och kultur

Läget igen

Jag är åter i Sverige, och har bestämt mig för att inte planera in någon återflytt till Thailand i alla fall under överskådlig framtid; det är trots allt också ett nöje att bekanta sig med släkten i Småland. Här sitter jag nu på ett folkbibliotek på en liten gudsförgäten ort, plitande på den enda offentliga datorn med uppkoppling som existerar här. Jag bor tillfälligtvis hos mina föräldrar men kommer strax innan jul att flytta till en ny lägenhet i Sävsjö. Stockholm tröttnade jag på för flera år sedan.

Jag skriver dagligen små betraktelser i min laptop, och ska nu så gott jag kan börja föra över dem till denna dator och uppkoppling med hjälp av ett usb-minne. Så förhoppningsvis hostar den här bloggen igång igen.

/ Rickard Berghorn

Single Post Navigation

Kommentera

